FAQ - Veelgestelde Vragen
SHOP INFORMATIE
HOELANG DUURT DE VERZENDING VAN MIJN PAKKET?
Onze levertijd is normaliter 5-8 werkdagen vanaf de datum van bestelling. Het is ons doel om je order uiterlijk binnen 2 - 4 dagen te drukken en in orde te maken voor verzending. Soms kan het echter 1-2 dagen langer duren als gevolg van de drukte bij de vervoerder. Uiteraard streven wij naar het best te behalen resultaat.
WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?
Wij bieden GRATIS verzending aan voor Nederland & België
KAN IK WINKELEN BIJ KUNSTKARTEL.NL ALS IK NIET IN NEDERLAND WOON?
Dat ligt eraan, wij verzenden in Nederland, België en in Duitsland, voor overige landen neem hiervoor contact met ons op: klantenservice@kunstkartel.nl
HOE VERZENDEN JULLIE MIJN PRINT VEILIG?
Bij KunstKartel weten we hoe speciaal je werk is. Daarom besteden we veel aandacht aan een veilige, efficiënte en beschermde levering. Ten eerste bedekken we je werk zorgvuldig met noppenfolie, waardoor het gevaar van krassen of vouwen wordt geëlimineerd. Verpakt in een stevige kartonnen doos. Eenmaal verzegeld verzendt ons efficiënte verzendteam je bestelling, zodat je schilderij zowel tijdig als veilig worden afgeleverd.
KAN IK MIJN BESTELLING VOLGEN?
Je ontvangt een e-mail met daarin een track and trace code.
BETAAL INFORMATIE
WELKE BETAAL METHODEN ZIJN BESCHIKBAAR
Je kunt betalen met Paypal, Creditcard, Klarna, Google pay, Apple Pay en IDeal en tegenwoordig zelfs met bitcoins dat alles in onze beveiligde betaalomgeving
IS ONLINE KUNST KOPEN VEILIG?
Ja zeker. Dat is veilig, daarnaast krijg je bij ons altijd een retourgarantie van 14-dagen
BESTELLEN & RETOURNEREN
HOE BESTEL IK BIJ KUNSTKARTEL?
Heb je iets moois gevonden? Fijn! In een paar klikken heb je jouw bestelling geplaatst.
Stap 1, winkelmand: Plaats je artikel(en) in je winkelmand.
Stap 2, gegevens: Vul je persoonlijke gegevens in (als je al ingelogd bent sla je deze stap over). Check bij de volgende stap even of je adres klopt.
Stap 3, betalen: Kies je betaalwijze in de kassa. Wij laten je alleen de betaalwijzen zien die voor jou relevant zijn. Heb je een cadeaukaart of kortingscode? Die kun je hier verzilveren. Betaal je met iDeal? Vergeet dan niet na je betaling op ‘Betaling afronden’ te klikken. Hierna kun je de bevestiging van je bestelling bekijken.
HEB IK EEN ACCOUNT NODIG OM EEN ORDER TE PLAATSEN?
Nee je hebt geen account nodig om een order te plaatsen. Een account is daarentegen wel handig voor een eventuele volgende aankoop zodat je meteen alle gegevens bij de hand hebt.
IK HEB SPECIALE WENSEN, BV KLEUR OF FORMAAT IS DIT MOGELIJK?
Mocht je een aanpassing willen doen aan een ontwerp uit onze vaste collectie? Dan is dit mogelijk door de wensen te mailen naar klantenservice@kunstkartel.nl of ons een Whats-app bericht te sturen. Bekijk onze Verzending & Retourneren pagina voor de aangepaste retour voorwaarden.
HOE NEEM IK CONTACT OP WANNEER IK VRAGEN HEB?
Voor vragen en of opmerking kun je altijd contact opnemen met ons ondersteuningsteam.
Dit kan via: klantenservice@kunstkartel.nl of per telefoon: 085 060 7870
HOE KAN IK MIJN ORDER WIJZIGEN OF CANCELLEN
Als je van gedachten verandert over je aankoop, zouden wij je willen vragen de bestelling binnen een uur na aankoop annuleren. Dit kan per telefoon op het nummer 085 060 7870 houdt hierbij uw ordernummer en gegevens bij de hand. Na het uur is de bestelling namelijk vaak al in werking gezet.
HOE STUUR IK MIJN PRINT RETOUR
Bekijk hier onze voorwaarden: Verzenden & Retourneren
WAT MOET IK DOEN BIJ EEN KLACHT
Voor vragen en of opmerking kun je altijd contact opnemen met ons ondersteuningsteam.
Dit kan via: klantenservice@kunstkartel.nl
NA HOEVEEL DAGEN KAN IK MIJN BESTELLING NOG RETOURNEREN?
Voor ons gehele assortiment geldt een herroepingsrecht van 30 dagen.
Mochten er nog meer vragen zijn die in deze FAQ niet beantwoord zijn? Laat het ons weten via whats app 085 060 7870 of stuur een mailtje naar: klantenservice@kunstkartel.nl